შეფასების რუბრიკები


 იხილეთ :  სსმ მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
შეფასების რუბრიკა სსმ მოსწავლისათვის.


კრიტერიუმები
1
2
3
4
ახერხებს ნაწარმოების წაკითხვა -გააზრებას
ვერ ახერხებს წაკითხვას და გააზრებას
დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს წაკითხვას და გააზრებას
იშვიათად ახერხებს გააზრებას და შეუძლია კითხვა
შეუძლია გააზრება და კითხვა.
შეუძლია ნაწარმოების გმირების ამოცნობა-დასახელება
არ შეუძლია დასახელება
დამოუკიდებლად ვერ ასახელებს ნაწარმოების გმირებს და პერსონაჟებს
იშვიათად  ასახელებს დამოუკიდებლად პერსონაჟებს
შეუძლია პერსონაჟების დამოუკიდებლად ამოცნობა-დახასიათება.


შეფასების რუბრიკები


პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

პასუხობს თემას
1
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
2
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
2
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
2
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
1
იყენებს თვალსაჩინოებას
1
იცავს დროის ლიმიტს
1


დისკუსიის შეფასების რუბრიკა


მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
2
მსჯელობს არგუმენტირებულად
2
აკეთებს დასკვნებს
2
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
2
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2







ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა


კრიტერიუმები
ძალიან კარგი-10
საშუალო9-8
საშუალო7-6
დაბალი5-4
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაკლებად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იკო და ფუნქციები საკმარისად გადანაწილდა
სამუშაო ნაკლებად ორგანიზებული იყო და ფუნქციები არასაკმარისად გადანაწილებული
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული და ფუნქციები არ იყო გადანაწილებული
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედება და აზრთა გაზიარების უნარი
ურთიერთქმედება და აზრთა გაზიარება საკმარისადაა
ნაწილობრივ გააჩნიათ აზრთა გაზიარების ა და ურთიერთქმედების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენის  და აზთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავე დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ყველა ჯგუფის წევრი იყო აქტიური  და პოზიტიური დამოკიდებულება ჰქონდათ
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და თანამშრომლობ-დნენ
მხოლოდ ორი მოსწავლე აქტიურობდა.
ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრებიარ აქტიურობდნენ და არ თანამშრობლობდ-ნენ

Комментариев нет:

Отправить комментарий