იხილეთ : სსმ მოსწავლის შეფასების რუბრიკა
შეფასების რუბრიკა სსმ მოსწავლისათვის.
კრიტერიუმები
|
1
|
2
|
3
|
4
|
ახერხებს ნაწარმოების წაკითხვა -გააზრებას
|
ვერ ახერხებს წაკითხვას და გააზრებას
|
დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს წაკითხვას და გააზრებას
|
იშვიათად ახერხებს გააზრებას და შეუძლია კითხვა
|
შეუძლია გააზრება და კითხვა.
|
შეუძლია ნაწარმოების გმირების ამოცნობა-დასახელება
|
არ შეუძლია დასახელება
|
დამოუკიდებლად ვერ ასახელებს ნაწარმოების გმირებს და პერსონაჟებს
|
იშვიათად ასახელებს დამოუკიდებლად
პერსონაჟებს
|
შეუძლია პერსონაჟების დამოუკიდებლად ამოცნობა-დახასიათება.
|
შეფასების რუბრიკები
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას
|
1
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას,
ინტონაციას)
|
2
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
2
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
2
|
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
დისკუსიის შეფასების
რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით,
ხმით)
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად
პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი-10
|
საშუალო9-8
|
საშუალო7-6
|
დაბალი5-4
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი ნაკლებად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო
კარგად ორგანიზებული იყო.ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ორგანიზებული იკო და ფუნქციები საკმარისად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაკლებად ორგანიზებული იყო და ფუნქციები არასაკმარისად გადანაწილებული
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული და ფუნქციები არ იყო გადანაწილებული
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
საუკეთესო ურთიერთქმედება და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ურთიერთქმედება
და აზრთა გაზიარება საკმარისადაა
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ აზრთა გაზიარების ა და ურთიერთქმედების უნარი
|
არ
გააჩნიათ მოსმენის და აზთა გაზიარების უნარი
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავე დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ყველა
ჯგუფის წევრი იყო აქტიური და პოზიტიური დამოკიდებულება
ჰქონდათ
|
ჯგუფის
თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და თანამშრომლობ-დნენ
|
მხოლოდ
ორი მოსწავლე აქტიურობდა.
ზოგჯერ
ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის
წევრებიარ აქტიურობდნენ და არ თანამშრობლობდ-ნენ
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий